گام نهم در نمایشگاه سی‌و‌یکم

حضور انتشارات آیت اشراق در سی‌ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

گام نهم در نمایشگاه سی‌و‌یکم

تقارن روز بازگشایی سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با عید بزرگ نیمه شعبان را به فال نیک گرفته و امیدواریم باطن این روز عزیز موجبات آشتی مردم را با کتاب روز افزون نماید.

شعار امسال نمایشگاه کتاب تهران عبارت است از: #نه_به_کتاب_نخواندن

مدیر انتشارات آیت اشراق از حضور فعّال این ناشر در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

سید محسن سید تاج الدینی با اعلام این خبر گفت:

اکنون که نه سال از اخذ مجوز نشر انتشارات آیت اشراق می‌گذرد، مفتخریم برای نهمین سال متوالی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که بزرگترین و جامع‌ترین اتفاق فرهنگی کشور می‌باشد شرکت کنیم.

در این چند سال حضور در نمایشگاه، بزرگترین امتیاز ما این بود که حتی یک جلد کتاب متفرقه از ناشران دیگر در معرض دید بازدیدکنندگان نداشتیم. نمایشگاه را به معنی واقعی آن حفظ کردیم و از تبدیل آن به فروشگاهی بزرگ با بضاعت خودمان حذر کردیم.

هدف اول را حضور در این مجتمع بزرگ قرار دادیم و هدف دوم را عرضه و معرفی کتبی که خودمان چاپ و تحقیق و ترجمه کردیم قرار دادیم، شاید از نظر میزان فروش کتاب و در بخش مادی به موفقیّت‌های آنچنانی نرسیده باشیم؛ ولی از منظر حضور و معرفی کتب موفق بودیم.

امسال (۱۳۹۷) نیز در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور خواهیم داشت و با عناوین جدید میزبان شما گرامیان در مصلای تهران خواهیم بود.

مدیر انتشارات آیت اشراق اظهار داشت: کلّیه متقاضیان و علاقمندان آثار منتشر شده این ناشر می‌توانند کتاب های مورد نظر خود را از غرفه ناشر در سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و یا از طریق فروشگاه اینترنتی انتشارات آیت اشراق به نشانی https://ayateeshraq.com تهیه نمایند.

اخبار جدید نمایشگاه و پیرامون آن از طریق پایگاه اینترنتی انتشارات آیت اشراق اطلاع رسانی خواهد شد.

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از مورّخه ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷در محلّ مصلای امام خمینی (ره) تهران میزبان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.

از عموم فرهیختگان عزیز، بويژه علاقمندان به کتب تفسیری، اخلاقی، حکمی (فلسفی) و عرفانی دعوت به عمل می‌آيد از غرفه انتشارات آیت اشراق در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ديدن فرمايند.

نشر آیت اشراق، امسال نیز در مصلّای بزرگ تهران، منتظر دیدار مجدّد دوستان و علاقمندان در سالن شبستان، راهروی ۳ و غرفه ۳۹ می‌باشد.

 

منتظر قدوم سبزتان هستیم.

لینک کوتاه: https://ayateeshraq.com/paa5p

0 دیدگاه برای حضور انتشارات آیت اشراق در سی‌ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

0 دیدگاه برای این محصول

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “حضور انتشارات آیت اشراق در سی‌ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

captcha

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.